Tuesday, April 19, 2011

Hari ini aku bangun lewat...

plawok plawok..
Sape bangun lewat hari ni???sila angkat tangan macam saye....!!hoho...aku la tu...tido lambat..bangun lewat..haish...apela nak jadi ngn aku nie...baru nak disiplin sikit dah jadi balik..hmm...tido lewat bukan buat assignment ke ape...buat bende xde pekdah..lebeh baik tido jek...bangun tido dah dekat kul 1...bangun2 jek kamal kejut aku cakap ade landlord datang suruh kemas dapur..lagi satu jam die nak datang balik die taw dapur dah kemas..eh eh eh...orang tue ni ingat kitorang nie ape...dah la penyewa..patutnye die la yg buat keje tu semue..hmm...xpelah..malas nak argue..so aku n kamal pon kemas la rumah...then die datang bawak barang2 cakap ha...kitorang x buat arini..hari khamis baru datang balik...macam rase nk baling jek kuali kat muke die..haish...penat2 kemas rupenye bukan nak buat arini..hmm...sabau jela...bile dah bangun lewat..semue bende pun delay la..mandi lewat...makan lewat...hmm.bilik xkemas...haish...lepas mandi ape semue dah kul 2.30..hmm...assignment x jalam lagi..baru 500words..lagi 100 nak tulis...mate ni ha..bile dah makan mule lah rase berat jek..haish..nak2 pulak katil tu duvet 2 lapis..fuh...lena woo...haha...tapi xleh..kene sabar...kuat kan semangat..kene siapkan jugak 1000 patah perkataan tu harini...kalau x...memang x sempat..ade lg 2 assignment kene hantar...hmm...moral of the story...jangan tido lambat...jangan bangun lambat...konsisten dalam melakukan ape jua...dan jangan gopoh..dan jangan tangguh2...yang paling penting jangan tinggal solat!hoho...subuh slalu miss...hmm...orait...pas nie...boleh lah pelan2 kayuh nak menaip assignment...tata...

2 comments:

  1. kayuh jangan x kayuh..haish...ape?nak g fun fair? bile?boleh2...haha

    ReplyDelete