Monday, April 18, 2011

Huh ape??Ice skating??

ewah2...macam nak jatuh je??
Memang dah lame aku mengidam nak ber ais skating..cume mase jek xde...and mahal sangat...so...semalam shahril telah mengajak aku, abe n mike untuk beriadah main ice skating...wah...murah la jugak...total dalam 5pounds...haha...duit belum bayar lagi pade sharil..kih3...nantilah..dlu-dule ade la exxperience main roler blade yang 4 tayar tu...agak sukar la...tapi kali ni main ice skating..nampak macam senang...laju jek bebudak hingusan main..memang selamber jela muke diorang...macam-macam aksi ade...aku pun hengat senang la sangat...wat muke confiden...haha...kasut die memang ketat tapak die sekeping besi...macam blade. masuk2 jek dalam gelanggang ice tu memang lah licin jangan cakap...macam nak terlententang pun ade..tapi aku cube ballance kan badan la...dah macam menari ballet pun ade.hhhaha...cuba punye cube..boleh la meluncur..slow2..Dikala kawan2 lain masih merangkak..memaut tebing2 gelanggang kerana takutkan kejatuhan...aku sudah berjaya meluncur dengan lajunya...hmm....xsangke boleh jugak aku meluncur..aku pun heran..member2 aku lagi lah pelik tengok aku first time main lagi hebat dari diorang..ehh....riak pulak...xde lah..cume nak express kekaguman...hohoh..POYOZ....best giler main sukan ni...rase macam terbang pun ade...rilek jek meluncur...tapi permukaan ice tu memang lah keras yang amat...tipulah kalau aku cakap aku x jatuh kan...opkos la jatuh berkali2...sakit jugak..tapi best..hahah...terlentang la terduduk la macam2 ada..haha..gelak2 pas tu wat cover macho bangun balik...kah3...biaselah firse time....best jugak..tapi agak sakit kaki la main bende nie..sebab pressure banyak kat bahagian bawah kaki tu...pastu memang main kejap jek dah rase macam main lame giler...tapi memang best la...boleh la main kalau bosan2...daripade asyik duk bilik tido n tengok muvie jek..baik berice skating..hahh....ok lah...nanti2 tulis lagi..bye

ni lah wajah2 skaters beginner yang gigih..hahah

No comments:

Post a Comment